کد 849 – 12/6/90
حضرت آقا خطای به كارگزاران نظام : يكسونگري نكنيم، ما نقاط مثبتي داريم، نقاط منفي هم داريم. اين هر دو را ببينيم. گاهي فقط نگاه منفي غلبه داده مي شود. – کیهان 8/6/90
هرچندپرداختن به این قبیل فرمایشات آب درهاون کوبیدن وبخیه به آبدوغ زدن است ، اما
شاید تحلیل وبررسی آن برای اطلاع قلیل باورندگان ضروری باشد ، پس بایدگفت
برفرض که ازسرپنجه احمدی نژادهزاران نکته مثبت چکیده وبه قدنمازگزاری مقبول افتاده باشد ، ازطرفی دروغگوئی نیز عادت روزمره ولق لفه زبانش
آیا با ید درنقدش گفت : ای آنکه سدفلان شهرراافتتاح کردی لطفا دروغ نگوچون بداست ؟
آنچه که احیانآ انجام شده وظیفه بوده ومنتی برکسی ندارد ولذا ، فقط نشده هابایدبه رخ کشیده شودواین دقیقآ قاعده بازی است ونمی توان راهکارهای من درآوردی راجایگزین آن نمود .
مگردرسایرجوامع ، مثلاحزبی که برمصدرقدرت نیست به وقت نقدحزب حاکم ، درکنارابرازهروظیفه اتجام شده ای یک کمبودونابسامانی را متذکرمی شود ؟
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر