کد 858 – 21/6/90
بادامچیان : اصولگرایان رای خراب کن آدم های خوبی هستند
بادامچیان : اصولگرایان رای خراب کن آدم های خوبی هستند
اگردرنظرباشدتاقوی ترین ومؤثرترین مصداق افاضه بادامچیان استخراج شودهمانا که به خامنه ای رسیده خواهدشد ، چه اوست که بزرگترین لطمه رابه اعتمادمردم واردساخت وبخش عظیمی ازملت راازگردآمدن درکنارصندوقهای رای مأیوس وبدین ترتیب مقاوم اول رای خراب کن ها را حائزگردید .
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر