کد 1367 – 91/11/10
درآستانه میلادت به محل نوشتن حمله ، آنکه می نویسدرادستگیر وآنچه نوشته شده رامستمسک بازداشت قراردادند .
حال شما بفرمائید وقتی ازقول باریتعالی فرمودی
نون، سوگند به قلم و آنچه مىنويسند، آیا
- نوع نوشته موردسوگند ، مشروط بود ؟ محدود بود ؟
- نوع قلم چطور ؟
که اگر نظرش بر« مطلق » بوده - که نحوه نگارشش مبین آنست – بداند که این قوم یاغی وباغی حتی سوگنداوراهم بازداشت می کنند ، پس براوست تا
اگرباسجیل ازخانه اش دفاع کرد ، ابرهه های مهاجم برسوگندش رانیزطوماربرچیند
میلادپیامبرمبارک

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر