کد 1345 – 91/10/18
درکشوری که بیش از 7 سال است دروغگوئی درتمام شئونات اداره اش رسوخ کرده وتقریبآ شاخص تثبیت شده دولت همین دروغگوئی وکمترکسی خلاف آنراباوردارد معلوم نیست چگونه آمارذیربط وضعیت آلودگی هواموردشبهه هیچکس قرارنمی گیرد ؟
شایدملت براین باورندکه دراین دروغ خاص منفعتی برای دولت نهفته نیست ولذا دلیلی براعلام آماردروغ وجودندارد که درمقابل تصوراین متصورین بایدگفت : براین ترفندنیزمنافعی مترتب است که بعضأعبارتنداز
- ادخال رخوت بمنظورفروکش کردن التهابات وبرقراری آرامش گورستانی
- عمده سازی موضوع آلودگی بعنوان بحرانی خارج ازتقصیردولت
- تقلیل مخرج کسرتولیدناخالص ملی به کسرروزهای تعطیل ناشی ازبحران آلودگی هوای اعلامی
- دراختیارگزاری روزهای فراغت کاری بمنظورصرف آن اوقات درموضوع انتخابات جناحی رئیس جمهورواعوان
وانصارش
- دادن نوعی باج به کارکنان دولت برای جلب رضایت ناشی ازتعطیلی که برای اغلب کارکنان ازجذابیت خاصی برخورداراست
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر