۱۳۹۳/۰۵/۲۸

برگی ازدفترخاطرات یک نماینده مجلس


کد 1936– 28/5/93

امروزصبح زودبیدارشدم ، درست ترش آنست که بگویم دیشب اصلأ نخوابیدم ، حدود 2 بعدازنیمه شب که ازمحفل همکارها خلاص شدم وبه رختخواب رفتم تاوقتی برای نمازصبح ازجابرخاستم خدائیش خواب به چشمم نرفت ، هی غلطیدم وبه حرفهای این چندروزمنتهی به محفل دیشب فکرمیکردم
البته من که بجزبرای پسرخاله همسرم که حدود 2 سال هم هست جداشده ایم ، برای فرددیگری توصیه بورسیه شدن دوره دکتری نکردم ولذا این میل مخالفتم با دکترفرجی دانا نمی تواند پای منفعت جوئی من نوشته شود اما خدائیش بعضی ازاین رفقای نماینده که مخالف دوآتیشه وازمن هم بااصرارقول دادن رای عدم اعتماد به فرجی داناراگرفتندازاین نمد بورسیه زمان احمدی نژادصاحب چندکلاه شده اندوحالا برای اسلام وامومسلمین یقه میدرند
ازیکطرف بالگدوجدان مواجهم وازطرف دیگرباقولی که به فراکسیون ضدرئیس جمهورداده ام مواجه .
روزسختی درپیش دارم ودرمانده ام که اگرآخرت رابچسبم مخارج آینده دنیا راچطورتأمین کنم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر