۱۳۹۵/۰۲/۰۵

بحران مخاطب


کد2539_95/2/5

همانطورکه مغازه دار مشتاق مشتریست توفیق رسانه نیز به تعدادمخاطب بستگی تام دارد . ازجمله مشکلات عدیده سازمان عریض وطویل صداوسیمای جمهوری اسلامی مسئله کمبودمخاطب بوده وهمین امرباعث گردیده که یتشبث به کل حشیش شود
دراین میان تنهارسانه ای که برخلاف عالم وآدم به هیچوجه دغدغه مخاطب راندارد فقط روزنامه کیهان است وهمینکه بداند احتیاج بعضی ازافراددرپاک کردن شیشه وماتحت رارفع می کندراضی وخشنوداست .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر