کد 1933– 25/5/93
حدود 3 سال پیش سگی خودکشی کردودرنامه ای که باقی گذاشته بود چنین نوشت
« اول انسان بودم که ازبس بامن مثل سگ رفتارشد ، سگ شدم
ازصبح علی الطلوع سگ دومیزدم وهشتم گروی نُهَم بود وتمام طول شب را هم ازدرد ناملایمات وتندروی وناامیدی ونامردیهای خلال روز ، واغ میزدم
دروغ ودغل جزو عادات روزمره کبیرتا صغیر شده وازادعای مدیریت جهان تا ایجاد 2 میلیون فرصت شغلی وازنفت سرسفره تا رفتن زوری به بهشت و ...
وردزبان حضرات وگوش آزارم شده وادامه آن باعث شد تابالاخره تصمیم به خودکشی گرفته ولذا با خوردن 20 قرص CHLORPROMAZINE روبه قبله خواهم شد »
سگ مرحوم اخیرأ به خواب رئیس جمهور آمده و از « دوران اعتدال وامید » سئوال که دکترروحانی بجای جواب ، پرسیده
قرص هارا ازکجاخریدی ؟ من رفتم بخرم گفتند ، بدون نسخه نمی فروشیم .
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر