کد 1934– 26/5/93
اصولگرا : توبه چی می نازی ؟
رئیس جمهور : به 50.7 آرای ملت
اصولگرا : واقعأ ؟ آنکه یکبار مصرفه ، رای میدهند ومیروند تا 4 سال دیگه
رئیس جمهور : اگرلازم باشه می آیند توی صحنه
اصولگرا : واقعأ ، تابه حال هم چنین اتفاقی افتاده ؟ مگر سپاه ونیروی انتظامی و قوه قضائیه
وبسیج مُرده اند که کسی بتواندبیاید توی صحنه ؟
رئیس جمهور : مسائل رابامردم درمیان می گزارم
اصولگرا : واقعأ ؟ ازکدام تریبون فراگیر ؟ لابد بی بی سی ، ازصداوسیما که نمی توانی ، حالا
فرضأ گفتی ، آنوقت چی میشه ؟
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر